Ovo Izdanje možete kupiti na sljedeęim online shopovima:

263

242

Bio Tonic - On The Rox - Solstice

Bio Tonic do sada nije bio neki previÅ”e poznati i popularni projekt. Ovo im je drugi album pod imenom On The Rox a prije njega su bili najviÅ”e poznati po hitu 3rd link koji je rasturao floorove dosta dugo. No osim prvog albuma elektrik colors nisu baÅ” bili poznati projekt. Cover cda je odliĆØan. Sama prednja strana možda ne toliko kolko sam cd koji je odliĆØno oslikan i sve izgleda jako jako svježe i zanimljivo.

01. Bio-Thing (07:36)
Ovakvo neÅ”to sam jako dugo vremena ĆØekao, jednom rijeĆØju uvod u ovaj album je pravo osvježenje. Kako i ime albuma govori ovdje se javljaju funky gitare i povremeni acid elementi. No stvari zvuĆØe smjeÅ”no i blesavo. Ova prva stvar je najsmjeÅ”nija, pretrpana je voice sampleovima i melodijama, no sve je jako dinamiĆØno i stvari se nakon svake minute drastiĆØno mjenjaju. Highlight cjele stvari je jedna trippy melodija sa snažnim acid prizvukom no nikako naporna, totalno simpatiĆØna i smjeÅ”na poskoĆØica.

02. On The Rox (07:19)
Uvod je napravljen sa nekim japanskim voice sampleovima i sa breakovima koji nam toliko fale u full onu. Javljaju se odliĆØne acid melodije a na sredini uletava zanimljiva isprekidana melodija, jako kratka i cjelo vrijeme samo prati ostatak stvari. Japanski voice sampleovi se takoĆ°er javljaju u velikoj koliĆØini ali highlight ove stvari su acid zvukovi koji se jave pred kraj i odvedu stvar u totalno drugom smjeru. Solidna stvar.

03. Titanium Flood (07:37)
Ova stvar se jako polako razvija i puno je mraĆØnija i minimalnija od ostalih, jedini veƦi highlight je jedna tiha i dublja acid melodija koja se javlja na sredini. Cjela stvar je dosta uplifting no negdje blizu kraja javlja se jedna acid gitara koja dosta porementi strukturu stvari. Stvar djeluje kao neki pokuÅ”aj imitiranja Sun Projecta. Najslabija stvar na albumu.

04. Robot To Love (07:25)
Ovo je najmraĆØnija stvar na albumu i ima odliĆØnu atmosferu zahvaljujuƦi ženskom trippy glasu koji se javlja kroz cjelu stvar. Duboke synth melodije su takoĆ°er prisutne cjelo vrijeme no ženski glas daje nevjerojatnu dubinu stvari. TakoĆ°er se javlja jedna egzotiĆØna i mistiĆØna melodija s kojom stvar polako dolazi do kraja. Solidno.

05. All Them Witches (06:46)
Iako su prijaÅ”nje tri stvari bile uglavnom solidne ovdje se situacija drastiĆØno mjenja. BPMovi naglo porastu na idealnih 145 i cjela atmosfera je u stilu full ona. Cjelo vrijeme vas vozi jedna duboka melodija i uzdiže cjelu atmosferu dok se u pozadini javljaju zvukovi maÅ”inerija. OdliĆØni snareovi joÅ” viÅ”e uzdižu ovu stvar sve do trenutna kada se javlja jako kratak prekid i kreƦe glavna tema koja jako podsjeĆØa na bamboo forest stil. Duboko, groovy i jako bazirano na loopovima. OdliĆØna stvar za dancefloor.

06. Standard Cosmology (07:32
Ova stvar ima najveƦu koliĆØinu acid elemenata od svih, nakon kratkog uvoda javljaju se noƦne melodije i odmah dolazi tipiĆØna acid tema. Za retro lovere odliĆØno no po mojem ukusu malo pretjerano. No glavna noƦna melodija je odliĆØna i predivno vozi cjelu stvar naprijed uz jake kick drumove sve dok ne doĆ°e do prekida i jave se japanski ženski glasovi, uz male breakove stvar nastavlja dalje i uz snažne acid melodije dolazi do kraja. Solidno.

07. Basix (7:25)
Ova stvar ima najviÅ”e japanske atmosfere i azijskih melodija od svih, jako podsjeƦa na saikopod stil. Jako je ritmiĆØna i agresivna po samoj strukturi no glavna melodija je jako smirujuƦa tako da se dobiva jedna odliĆØna sredina. Na sredini se javlja jedna jako trippy i blesava melodija no odliĆØno nastavlja priĆØu. Blizu kraja se javlja drop i tipiĆØna dizalica sa poveƦavanjem BPMova. Ali japanske mirne melodije su i dalje tu i predivno voze sve do kraja stvari. Jako ĆØudno i smjeÅ”no ali sve u svemu odliĆØno izvedena stvar.

08. 3rd Link
Original je stvar koja ih je proslavila a i remix nije niÅ”ta loÅ”iji. Puno je dublji i elektriĆØniji od originala u kojem su dominirale akustiĆØne gitare. Ovdje su voice sampleovi totalno istripani a melodija je elektrizirana. Stvar je puno agresivnija no i dalje se javlja onaj stil koji je najbolje opisati rijeĆØju debilana. SmjeÅ”no, energiĆØno i zanimljivo. Highlight u cjeloj stvari su jako kratke melodije koje zvuĆØe kao violine, nakon njih javlja se odliĆØan kick drum za koji cjelo vrijeme zvuĆØi kao da je raĆ°en uživo. Pred kraj se javlja melodija koja je u originalu bila glavna, takoĆ°er elektrizirana. Prate ju high hatovi i cjela stvar se uzdiže uz zvkove tristotrojke. OdliĆØan remix odliĆØnog originala.

09. Relaxtrack (06:40)
Kako i ime predlaže ovdje se radi o downbeat stvari. Uvod je jako dugaĆØak i jedino Å”to se ĆØuje su melodije i zvukovi valova. Javlja se odliĆØna gitara i jako odjekujuĆØi spori beat na 80 bpma. Kroz cjelu stvar se javlja ženski glas koji odjekuje kao i svi ostali zvukovi. Solidno no pomalo dosadno.

10. Somewhere (08:02)
Zadnja stvar na albumu zapoĆØinje sa odliĆØnim breakovima i kick drumom. Cjela stvar je freestyle i mjeÅ”a se ogromna koliĆØina elemenata. Melodije i efekti su u stilu entheogenica, dakle jako opuÅ”tajuƦe dok breakovi i kick drumovi cjelo vrijeme održavaju dinamiku u stvari. Javlja se jako naglaÅ”ena trippy melodija sa utjecajima electro stila. Beat je sve nepravilniji i na par mjesta izgleda kao da stvar prekida i Å”to je nevjerojatno, stvar zavrÅ”ava sa harmonikom. OdliĆØna stvar.

Sve u svemu radi se o jako varirajuƦem albumu, velika koliĆØina stilova se ovdje javlja i definitivno nije joÅ” jedan full on uradak koji Ʀe samo pokazat sebe na flooru. Jako svjež i inovativan pristup uz hrpe sitnih detalja kao Å”to su kratki riffovi sa gitara, acid melodije i prisutnost par klasiĆØnih instrumenata no toliko izmanipuliranih da ih jedva primjetite. OdliĆØan album koji toplo preporuĆØujem svakome tko traži psy trance bez prisutnosti full on zvukova.