178

171

Electronic High 3 kompilacija - Solstice

Electronic High je serija kompilacija od japanskog labela Solstice, ovo je treća po redu i posvećena je prošlogodišnjem Mt. Fuji festivalu u Japanu. Cover kompilacije je odličan no unutrašnjost i sam cd su napravljeni jako loše i jednostavno. No tracklista izgleda jako obećavajuće

01. Alien Project - LSD (9:11)
Kompilaciju otvara Alien Project sa svojim tipičnim full on zvukom, ova stvar je također izdana na drugoj crystal skulls kompilaciji, naravno pod drugim imenom. Uvod je jako dugačak i apsolutno svi zvukovi koji se čuju u ovoj stvari su uzeti iz njegovih prijašnjih stvari sa zadnjeg albuma. Sve u svemu najlošija stvar na kompilaciji koja jasno govori da je Alien Project ostao bez ideja.

02. 1200 Micrograms - Ayahuasca Live Mix (8:31)
Original je također izdan prije no ova live verzija se razlikuje po tome što je malo dotjerana, nakon malo duljeg uvoda sa tribal bubnjevima i trippy ženskim glasom javlja se velika količina tribal perkusija i naravno tipičan full on ritam, kvaliteta produkcije je ovdje savršena isto kao i aranžman i mastering u stvari što nije ni čudo kada se radi o ovakvom projektu. Ubrzo se javlja tipična acid melodija a tribal elementi cjelo vrijeme u pozadini nabrijavaju stvar. Na sredini se javlja kratak prekid sa zanimljivom i pomalo smješnom melodijom, no sve ubrzo kreće po tipičnom full on stilu i zadržava se do kraja. Dosadna i tipična stvar no sa jako dobrom kvalitetom produkcije.

03. The Antidote - Empty Dot (Hallucinogen Remix) (8:41)
Uvod u stvar je napravljen u stilu koji samo Simon Posford može napraviti, puno sitnih efekata, brejkova i tihih melodija u pozadini. Nakon skoro 2 minute igranja sa detaljima kreće tipičan beat za Simona i odlična melodija sa malim retro prizvukom. Cjela stvar se polako uzdiže i kick se pojačava, javlja se još jedna lagana melodija i cjela stvar vas ljepo vozi, svi elementi u pozadini polako dolaze do izražaja, no melodije se prekidaju i javlja se glavna tema ove stvari koja je fenomenalna, melodična, pomalo smješna ali također lagana i smirena. Cjela stvar nije previše agresivna i nabrijana nego vas polako uzdiže i vozi. Još jedan dokaz da Simon Posford i dalje svoj posao radi fenomenalno.

04. Koxbox - Woolectrix (8:49)
Danski dvojac nam ovdje predstavlja jedan od svojih najmračnijih uradaka. Stvar počinje sa jako mračnom melodijom i fenomenalnim kickom i basslineom. Kako se stvar razvija javlja se ogromna količina perkusija i high hatova što je karakteristično za koxbox zvuk. Cjela stvar jednostavno vrišti sa hrpom sitnih zvukova koji su dotjerani do maksimuma. Uz to se javljaju zanimljivi voice sampleovi a kick se mjenja nekoliko puta. Par minuta pred kraj stvari se još dodatno počinju razvijati, javlja se jedan acid prizvuk naravno sa tristotrojkom, sve se jako pojačava i uzdiže, dolazi do klimaxa i kick se mjenja, ovaj trenutak u stvari je nešto neopisivo. Čista energija, kick se opet mjenja, dolazi jedan odličan snare pa drop i kratka dizalica uz nabrijane voice sampleove da bi opet krenulo sa hrpom perkusija. Ovo je definitivno najbolja stvar na kompilaciji, jako dinamična, savršeno isproducirana i jednostavno pretrpana energijom. Svaka čast.

05. Etnica - Seven (8:23)
Ova stvar stoji na granici između techna i trancea. Jako mračna melodija i duboka bas linija su karakteristika ove stvari. No stvar je jako minimalna i cjelo vrijeme se stvari ne mjenjaju previše. Kick i bassline dominiraju u cjeloj stvari dok se u pozadini cjelo vrijeme nazire glavna melodija koja zvuči pomalo svemirski. No osim nekih kratkih brejkova na par mjesta stvar je cjelo vrijeme ista i jednostavno predosadna.

06. G.B.U. - Woebup (8:08)
Ovo mi je bio jedan od najboljih newcomer projekata prošle godine zbog svojeg hita la caixa i mescalito. Ova stvar ima također sličnu strukturu no ipak nije tako energična, javljaju se minimalniji zvukovi i distorzije, glavna tema je zanimljiva i cjela stvar ima jako distorziran zvuk. Sve zvuči dosta solidno no fali ona energija koja je bila prisutna u njihovim ranijim stvarima. Zvuk je dosta iskristaliziran no nema previše sitnih detalja i dinamičnosti. Solidna stvar.

07. Logic Bomb - Jan and Jon (8:16)
Nakon kratkog uvoda javlja se tipičan logic bomb prizvuk. Kick je dosta dugo vrijeme lagano prigušen i javlja se velika količina sampleova u pozadini uz glavnu melodiju. Stvar je dosta linearna i nema prevelikih iznenađenja, velika količina elemenata je uzeta iz njihovih prijašnjih stvari. Solidna stvar no pomalo razočaravajuća naspram nekih prijašnjih logic bomb stvari.

08. Bio-Tonic - Magic Interface (The Antidote Remix) (7:40)
Iako zadnjih par stvari zvuči dosta tipično i jednostavno ova stvar ih spašava. Beat je odličan, totalno uplifting i cjela stvar je puno veselija od bilo čega na ovoj kompilaciji. Efekti su također zanimljivi i cjela stvar ima jedan spacey prizvuk tipičan za antidote. Ovo je jednostavno stvar koja vas natjera da skačete, takav je ritam i takva je struktura, ništa previše kompleksno no opet savršeno za dance floor.

09. Synthetic - Gotcha-roof (Terrace Mix) (7:18)
Ova stvar je jedna od onih koju nebi mogli potrpat u niti jednu podvrstu trancea, stil je jako inovativan i zanimljiv, cjeli zvuk u ovoj stvari je pomalo tehnoidan no u isto vrijeme pretrpan acid zvukovima i melodijama. High hatovi su jako naglašeni a acid zvukovi se cjelo vrijeme protežu u pozadini. Stvar također ima jedan japanski prizvuk zbog raznih kratkih i tihih melodija u pozadini. No sitni efekti na trenutke ipak dominiraju i rade čuda od ove stvari. Stvar ostaje dinamična sve do kraja. Odlična stvar.

Sve u svemu radi se o jednoj tipičnoj kompilaciji bez prevelikih iznenađenja. sve stvari su solidno napravljene no ništa više, svoju svrhu će odslužiti na dance flooru no jednostavno je pre šablonska. Također je stilski jako loše odrađena, neke stvari imaju tipičan melodični full on prizvuk a neke minimalističniji i progresivniji. Previše stilova se ovdje preklapa da bi se mogla složiti nekakva priča tako da ova kompilacija dobiva prosječnu ocjenu.