197

186

Atmos - Metro de Luxe Single - Spiral Trax

O imenu kao što je Atmos ne treba mnogo govora. Pravim imenom Tomasz Baliczki iz Švedske (Goeteburg) svojim dosadašnjim uradcima i brojnim nastupima sam je po sebi garancija kvalitete. Nakon dva albuma - Headcleaner i Overlap i kompilacije In Case of Escape, Atmos sprema novi album, a ovaj singl je samo najava za ono što bi tek trebalo izaći iz njegovog studija. Nepotrebno je govoriti da je izdavao svoje uratke na najrespektabilnijim labelovima poput Digital Strucutres i Spiral Trax te surađivao s najcjenjenijim imenima trance scene. Ovo izdanje dolazi nam na Spiral Traxu, a sve što mogu reći jest - uživajte.

01. Metro de Luxe (Original Album Version) (8:31)
Stvar počinje nježnim kickom, koji traje dvadestak sekundi, klasična priča za Atmosa. Kad nestane kick, dolazi vokalić, perkusije, zagrijavanje za track, crash i sve počinje. Topli bassline karakterističan za njegov stil, a nakon nekog vremena javljaju se drumovi koji upotpunjuju cijelu priču. Razvija priču do četvrte minute gdje se na sav ovaj aranžman pridodaje melodija. Kao i uvijek, usred priče nastane break gdje je prisutna samo melodija i sample muškog vokala, a na isti način na koji je uveo stvar vozi do kraja.

02. Catch From Scratch (Metropolitan Cut) (6:31)
Ova stvar je fuzija prve i treće stvari, a vokal i bassline su uzeti iz prve stvari. Stvar po samom aranžmanu vrlo naliči prvoj, premda je melodija koja prolazi kroz nju drugačija. Perkusije su ostale iste, dok su drumovi izmijenjeni. Iako ime govori drugačije, ovo bi prije bio remix prvog tracka, iako mozemo naići na mnoge elemente drugog. Ako ne možemo ništa drugo reći, barem je zanimljivo.

03. Catch From Scratch (Hi-Fi Original) (6:01)
Definitivno najbolja stvar na cijelom singlu: početak kick, perkusije, sample vokala za koji se ne može razlučti radi li se o pjevanju ili govorenju. Stvar vrlo brzo otvara, postiže dinamičnost, upadaju drumovi, hatovi, te je odlično smješten taj sample nerazlučljivog vokala. S vremena na vrijeme javlja se melodija koja traje vrlo kratko, a oko četvrte minute gube se perkusije i ostaju samo bubnjevi. Usporava na tridesetak sekundi i onda sve ispočetka, nabijeno pozitivnim ozračjem vozi do kraja - uistinu odlična stvar.

Jedino što možemo reći jest da s nestrpljenjem očekujemo izlazak dugo očekivanog albuma ovog artista čije ime i dosadašnji rad garantiraju kvalitetu i originalnost. Za one koji preferiraju Atmosa i njegov karakteristični sound, ovo je must hear.