home info Ťlanci recenzije galerije profili intervjui downloads linkovi forum mail impressum

Ovo Izdanje moěete kupiti na sljedeśim online shopovima:

prosjeŤna ocijena:
388

prosjeŤna ocijena:
379

Juno Reactor - Hotaka single - Metropolis Records

Juno Reactor je jedan od onih projekata koji nisu toliko vezani samo uz trance scenu, nedavno je èak procurila informacija da rade soundtrack za nove matrix filmove. U svakom sluèaju bez obzira na njihov stil imaju veliko znaèenje za trance scenu, pa tako i ovaj single nije izuzetak.

01. Hotaka (Radio Edit) (3:35)
Ovo je malo skra√¶ena verzija singla tako da odmah na po√®etku bez nekog dugog uvoda po√®inje glavna tema stvari. Na po√®etku se javljaju duboki voice sampleovi no odmah kre√¶e jedna melodijska tema koja ostaje u pozadini tijekom cjele stvari. Nakon 20ak sekundi javlja se gitara koja ga odli√®no nadopunjava. Kako to obi√®no biva kod Juno Reactora javljaju se Ňĺenski vokali koji neŇ°to vi√®u u pozadini. Jasno je kombiniranje raznih etno elemenata sa futuristi√®kim stilom Ň°to se vidi izme√įu ostaloga i u agresivnim i dubokim tribal bubnjevima koji se javljaju u stvari. Stvar zavrŇ°ava sa solo rifom gitare i istim voice sampleovima kao na po√®etku. Iako stvar jako odstupa od tipi√®nog trance zvuka i odzvanja jednim malo komercijalnijim zvukom i dalje nevjerojatno je isproducirana.

02. Hotaka (12
Cjela verzija ve√¶ zvu√®i puno druk√®ije. Uvod je razduljen na neke dvije minute i po√®inje sa Ňĺenskim vokalima. No struktura stvari je uglavnom ista samo Ň°to svi djelovi puno duŇĺe traju. Svi voice sampleovi su u ovoj stvari naglaŇ°eniji i proteŇĺu se kroz cjelu stvar tako da nemamo nekakvu pretjeranu progresivu nego stvar koja kako joj i ime kaŇĺe stvorena za dance floor. Na sredini ima kratkih prekida i nekoliko efekata koji nisu bili prisutni u prethodnoj verziji. No ve√¶ina elemenata je i dalje ista kao i u prethodnoj verziji tako da nema potrebe da ih ponovo opisujem. U svakom slu√®aju bolja verzija nego prethodna.

03. Hotaka (Thomas P. Heckman Remix) (8:00)
Ovo je bez ikakve sumnje najbolja stvar na cdu. Svaka √®ast Thomassu koji je napravio odli√®an progressive remix. Ova stvar jednostavno definira sve ono Ň°to progressive zvuk danas predstavlja. Stvar se konstantno razvija uz odli√®an ritam. ZadrŇĺani su vokali no sama struktura stvari je jako bitno izmjenjena i ima onaj tipi√®an scando sound. Polako se javljaju snareovi i kick a ritam vas samo polako vozi. Dosta elemenata iz originala je izostavljeno kao gitare i tribal bubnjevi. Uglavnom su se zadrŇĺali neki efekti i vokali i cjela stvar samo ide naprijed. Javljaju se i perkusije i high hatovi. Tek 3 minute pred kraj se javljaju gitare uz zenske voice sampleove no samo nakratko. Vrhunac stvari je dvije minute pred kraj kada se javlja riff od gitare no sa trippy efektima. Dolazi do kratkog prekida i javlja se u normalnom izdanju i stvar opet nastavlja sve do kraja. Definitivno najbolja stvar na singleu koja √¶e svoju svrhu najbolje pokazati na dance floorovima.

04. Hotaka (Der Dritte Raum Remix) (8:24)
Nakon odli√®ne prethodne stvari ova zvu√®i dosta jednostavno. Ima jako √®udan uvod i sama struktura stvari zvu√®i dosta druk√®ije. Javljaju se neki sampleovi koji nisu iz originala, cjela stvar je dosta duboka no sami ritam je jako plitak i slab. Tako√įer se jako sporo razvija. Tek nakon dvije minute se javljaju isti voice sampleovi kao i u originalu i doslovce je cjela struktura netaknuta nego je samo na nju nadodana duboka bass linija. Na sredini se javlja malo duŇĺi drop da bi stvar krenula od po√®etka uz par sitnih efekata u pozadini. No ritam je prejednostavan i plitak. Pred kraj se javljaju breakbeat elementi i gitarski riff. Odjednom se javlja ogromna koli√®ina efekata i sampleova da bi stvar nakraju zavrŇ°ila sa Ňĺenskim vokalima. Jako √®udna i razo√®aravaju√¶a stvar sobzirom da se radi o Der Dritte raum.

No bez obzira na zadnju stvar cjeli single je jako pohvalan. Iako radio edit verzija ima malo jedan druk√®iji pristup ostale stvari mogu jako dobro svoj posao odraditi na floorovima. Iako ovo moŇĺda nije najbolje Ň°to se moŇĺe √®uti od Juno Reactora ako volite njihov stil ne√¶ete nikako biti razo√®arani. Ako pak nevolite, Thomas P. Heckman remix je i dalje dovoljan razlog za kupnju ovog singlea.