home info Ťlanci recenzije galerije profili intervjui downloads linkovi forum mail impressum

Ovo Izdanje moěete kupiti na sljedeśim online shopovima:

prosjeŤna ocijena:
361

prosjeŤna ocijena:
384

Beat Bizarre - Pandoras Groove Box - Iboga

Nakon velikog uspjeha s prvim albumom Lewd, Martin Zimmermann i Rene Nielsen spremili su novo izdanje za Ibogu, album Pandoras Groove Box. Recenzija je dolje, a vrijedi joŇ° samo spomenuti da se tijekom godine o√®ekuju i remixevi trackova s albuma (Orion, Phony Orphants).

01. Flagpole Safari (08:53)
Prva stvar na albumu po√®inje inverseanim SAW zvukom s jakom stereo slikom. Ne tako klasi√®an, ali niti stran izbor ritmi√®kih zvukova koji se lagano slaŇĺu jedan na drugi proŇĺeti odli√®nim stereo efektima i tu i tamo kratkim prevrtajima u ritmu. Na 04:25 min. prvi se put javlja glavna pad melodija kao svojevrsni vrhunac stvari. Nedugo nakon melodije dolazi break, vrlo kratak, ali iskoriŇ°ten da stvar joŇ° jednom zapo√®ne svoju evoluciju do druge pojave iste melodije pred kraj, uz male preinake da ipak ne bi zvu√®alo identi√®no. NiŇ°ta prezanimljivo, ali velika pohvala za trud oko efekata i stereo slike stvari.

02. Eavesdrop Pop (09:40)
Odmah od po√®etka neŇ°to Ňĺivlja stvar od prethodne, iako vrlo sli√®ne koncepcije - puno efekata koji odjekuju preko, od po√®etka zadane, bass drum + bassline sekvence. NeŇ°to difuznih melodijica eventualno vrijedi spomena, ali je isto prili√®no kalupljeno. Break na 05:35 min. stvarno dolazi kao osvjeŇĺenje nakon neprestanog razvoja, kojeg je bilo pomalo naporno sluŇ°ati. Nakon breaka, promjena koncepcije basslinea, ovaj put s malim transposeom unutar sekvence. Kao Ň°to je bilo i za o√®ekivati, opet se ponavlja razvoj stvari s istim elementima kao i prije ali s novom podlogom (bassline). Zbog malo pretjeranog trajanja stvari (9:40), zvu√®i malo dosadno i usiljeno.

03. Corrosive Juices (08:22)
Kao uvod u stvar - nesvakidaŇ°nji √®udan noise efekt, nakon kojeg na red dolazi brzi i dosta otvoreni bassline, a onda i bass drum. Standardan razvoj uz brdo efekata do 02:35 min. kada se pojavljuje tiha melodija kao veliko osvjeŇĺenje. Kroz cijelu stvar dominira glasni bassline, i baŇ° kad postane prejednoli√®no, na 04:20 min. se pojavi odli√®na i otvorena melodija s jakom bandpass filter modulacijom. Sve u svemu, mnogo upe√®atljivija stvar od prethodne dvije, nakon kojih sam pomislio da √¶e sve skupa biti dosta naporno za sluŇ°anje. Definitivno najbolja stvar na albumu.

04. Booger Launcher (08:42)
Kao da su i sami shvatili da je vrijeme za odmor, veæ èetvrta stvar je chill. Minuta i pol difuznih vokala, lagani ritam, mnogo efekata i par urednih breakova. Solidno.

05. Urban Disturbances (10:00)
Nakon minute uvoda i kreativnim prekidom na 01:10 min., po√®inje peta po redu stvar na albumu. Plesno, nenametljivo i veselo; odli√®an po√®etak ritma, ali opet pretjerano trajanje razrade. I baŇ° kad bi najbolje sjeo lagani break na 06:17 min. javlja se totalno kalupljena full-on-type sekvenca kakva se stvarno √®esto moŇĺe √®uti u zadnje vrijeme. Break dolazi tek u devetoj minuti stvari dokada sam ve√¶ desetak puta poŇĺelio stisnuti slovo "B" na tastaturi (NEXT!). Naporno.

06. Pests for Pets (09:04)
Malo osvjeŇĺenja odmah na po√®etku - dosta brz ritam, ali nenaporan i neagresivan. Zanimljiva igra s percussion-ima i jako raznolik ritam, sve uredno, √®ak je i stanka na √®etvrtoj minuti, a ne na osmoj (grrr). Sve pomalo po√®inje li√®iti onome Ň°to volim u full-onu, a za kraj odli√®na pitch-bend-ana melodija. Druga najbolja stvar na albumu.

07. Caugama (09:41)
Odli√®an po√®etak, netipi√®an ritam-aranŇĺman i dobro razra√įene √®inele. Sve zvu√®i obe√¶avaju√¶e do 02:20 min. kada zbog melodije sve skupa po√®ne vu√¶i na proŇ°lost (goa). Na 03:13 min. ostaje samo melodija nakon koje razvoj kre√¶e u goa stilu. Zbog preotvorenih, predugih i preglasnih √®inela stvar zvu√®i produkcijski zaostalo, unato√® dobrim efektima. Osobno ne volim ovakve stvari, ali neki se vole vratiti u to vrijeme pa ipak toleriram da jedna stvar na albumu bude u ovome stilu.

Dosta Ňĺeljno iŇ°√®ekivan album ispao je po meni pomalo sklepan, ali ipak mislim da √¶e biti dobar onima kojima se jako svidio prvi album. Preduga√®ki trackovi √®ine ovaj album malo dosadnim za sluŇ°anje, ali glazba je prvenstveno klupska pa vjerujem da bi u klubu ispunio svoju namjenu. Velika pohvala detaljima kao Ň°to su efekti, stereo slika i uvodi u trackove. Sveukupno prosje√®no zadovoljavaju√¶e, ali ne previŇ°e uzbudljivo.