home info lanci recenzije galerije profili intervjui downloads linkovi forum mail impressum

Ovo Izdanje moete kupiti na sljedeim online shopovima:

prosjena ocijena:
261

prosjena ocijena:
279

Antix - Twin Coast Discovery - Iboga

Antix više nije neko nepoznato i novo ime na progressive trance sceni. Braæa Barton i Hayden Storm veæ nekoliko godina rasturaju floorove po cijelom svijetu sa svojim jedinstvenim houseoidnim soundom. Naravno, svoj drugi album su opet izdali na poznatom danskom labelu Iboga Records i on vrlo lijepo nastavlja tamo negdje gdje je prošli album i završio. Cover je jednostavno genijalan. Vrlo jednostavan, ali uèinkovit. Jedini minus je što ovaj put nema onih interesantnih kratkih opisa svake stvari kao na prijašnjem albumu.

Freq - Return To The Masters (Antix Remix) (8:26)
Album otvara veæ izdani remix Freq stvari Return To The Masters što baš i nije neka fora za sam poèetak. Original je bio veliki hit tamo 20004., a ovaj remix ga jako usporava i, bez obzira što nije toliko interesantno za otvaranje, ova stvar polako daje naslutiti generalni zvuk novog albuma. Jasno se vidi da je Freq imao velikog utjecaja na razvoj Antix zvuka. Èuju se neki poznati elementi iz originala, no cjela stvar zvuèi puno drukèije i zapravo jedino što od ostaje od originala su te boje zvukova dok se svi ostali elementi stapaju u razne loopove i sekvence koje jako malo slièe originalu. U zadnjoj treæini stvari poèinju uletavati melodije koje malo dignu stvar, no ne onako kao što je to Freq uspio. Ova stvar je puno mirnija i sporija. Solidan je remix, no meni ipak bolje zvuèi u originalu.

Antix - The Inkling (7:53)
E, ovo je veæ nešto drukèije. Od samog poèetka se da naslutiti brutalno duboki beat i kristalno èista kvaliteta produkcije. Neko vrijeme se u centru pažnje samo nalazi taj nevjerojatan beat koji se jedino može cijeniti na glasnom soundu. Dakako, nakon izvjesnog vremena cjela stvar vas polako poèinje uzdizati uz klasiène perkusije i high hatove. Vrlo jednostavno i predvidljivo, no djelotvorno. Ovo je tipièna jutarnja mjuza; melodija ima ali se drže jako nisko i dolaze u jako kratkim dionicama. Na sredini imamo jedan break kada malo trance zvukovlja dolazi u prvi plan no ništa pretjerano, cijela prièa je dosta jednostavna i monotona, no to je upravo ona karakteristika Antixa koja zna jako dobro pasati. Ovo nije hit koji æe vas bacati sa jedne strane floora na drugi, ali uz ovakvu kvalitetu produkcije sigurno vas neæe ni ostaviti ravnodušnima, pogotovo ako vam sjedne u pravom trenutku.

Antix - Forever Changing (8:46)
Ova stvar mi je druga po redu najbolja na albumu. Poèetak je opet vrlo jednostavan i opet se osjeæa taj duboki soèni beat. No, ovaj put dobivamo malo više psihodeliènih zvukova koji jako podsjeæaju na Freq. Cijela prièa se uglavnom drži loopova, no nakon tog dugaèkog uvoda od 2-3 minute, napokon dolaze ti dragi trance zvukovi. Ova stvar je puno kompleksnija od prethodne i baš se osjeæa neka evolucija od prijašnjeg zvuka. I onda blizu sredine nastupa totalno genijalna dionica. Imamo kratak break kada beat totalno nestane i trance melodije preuzmu ulogu, javlja se voice sample koji promrmlja: "Forever Changing" i onda kreæe solo melodija u Freq stilu koja vas lagano uzdiže. U pozadini se opet poèinje javljati beat, sve se ubrzava i kreæe vožnja koja èini ovaj projekt tako originalnim. Ne znam niti jedan drugi projekt koji me može rasplesati na ovako niskom BPM-u i koji je u stanju uopæe postiæi tu iluziju da stvar juri bjesomuèno, a da BPM cjelo vrijeme ide na nekih 130. Sve se melodije pred kraj jednostavno poèinju prožimati i na kraju stvarno opravdaju ime stvari.

Antix - Cold Night (8:47)
Ovaj put kreæe malo mekši beat, no bassline ga odmah poèinje stizati i u startu je jasno da æe on voditi cijelu prièu. Ostatak stvari je više-manje standardne konstrukcije, puno loopova i kristalno èistih high hatova, dok se bassline brine za glavnu temu. Tako kroz prvi dio stvari stalno imamo brujanje u pozadini koje lijepo vodi prièu, no dosta je monotono; nakon prethodne stvari definitivno ne sjeda tako dobro. Ali Antix je takav uvjek. Na sredini imamo kratak break, no ne uletava ništa novo. Par rascjepanih vokala se javi, no ništa prepoznatljivo i bassline opet nastavlja prièu do kraja. Solidno ali pomalo monotono. Bez obzira što spada meðu slabije stvari na albumu, siguran sam da u pravo vrijeme na flooru svoj posao obavi fenomenalno.

Antix - Little Honey (8:18)
Opet imamo malo mekši beat, no isto tako se odmah u startu javlja i malo više trance zvukova, a i jedan rascjepkani vokal. Definitivno mekša i veselija atmosfera od prošle stvari. Nakon par minuta jednostavnog uvoda javljaju se melodije za koje se zasigurno može reæi da su autentièan Antix-proizvod. Jednostavno zvuèe puno mekše i laganije od onih u treæoj stvari i, uz par vokala koji ulete tu i tamo, ovdje se jako osjeæa evolucija u njihovom zvuku. Uz par odliènih loopova ova stvar vozi savršeno i melodije vas stalno drže na nogama do samoga kraja.

Antix - Le Lascard (9:05)
Ovo je bez ikakve sumnje najbolja stvar na albumu. Osnovna konstrukcija stvari je baš onakva kakva treba biti – nije pretvrda niti premekana i sve je izbalansirano. Bassline je gotovo neprimjetan. no svako malo se pojaèa i nestane dok hrpa sitnih loopova i kratkih melodija jednostavno leti na sve strane. Javlja se distorzirani muški vokal koji je jednostavno fenomenalan i onda kreæe glavna melodija uz koju svi ovi sitni zvukovi dobiju još više pažnje. Ovo je savršeni jutarnji materijal. Sve je jako suptilno sakriveno i cijelo vrijeme prisutno, no na trenutke jednostavno dobijete tu lepršavost zvuka kada sve poleti u zrak. Definitivno hit albuma.

Antix - Quiet Is The New Loud (8:49)
Opet se javlja onaj duboki mraèni beat kao u prvoj stvari. Sve se usporava, melodije nestaju i cjela stvar se malo više orijentira na minimalizam i na mraèni groove. Sve je dosta monotono i jako podsjeæa na prvi album. Tu i tamo se u pozadini da uoèiti neka melodija, no ipak jako slabo. Sama po sebi je solidna stvar, ali ništa fenomenalno. Pred kraj se èak osjeæa malo electro-ugoðaja i opet je prisutan taj Freq sound. Malo uspava nakon odliène prethodne stvari, ali svejedno se da plesati i na nju.

Rhian Sheehan feat. Jess Chambers - Hiding Place (Fiord Remix) (9:11)
Zadnja stvar je nešto što se sigurno neæe svidjeti veæini ljudi na prvo slušanje zato što ima pomalo iritantne ženske vokale i neku clubby-atmosferu. No, ako ste ih spremni ignorirati i poslušati ostatak elemenata u pozadini, onda æe vam se sigurno svidjeti. Naime, vokali zvuèe dosta komercijalno i cijela stvar ima onaj malo ljigavi štih. Što je šteta jer, kad ne bi imala vokala, ovo bi vjerojatno bila najbolja stvar na albumu. Malo je brža od ostalih i sound je jako mekan i melodièan. Isto tako je sam ritam totalna vožnja. Melodija je jednostavno fantastièna i još ako skužite kako se dobro nadopunjuje s basslineom, ova stvar je totalni rastur. Na sredini imamo taj iritantni prekid sa cheesy-vokalom koji je jednostavno over-the-top, no onda opet nastupa totalna vožnja i jednostavno je glupo odbacit ju zbog toga. Zakljuèak - oldina stvar koja bi bila savršena da nema vokala.

Ovaj album zaslužuje èistu peticu samo zbog kvalitete produkcije koja je vrhunska. Vidi se da je jako puno truda uloženo u svaku stvar jer sve traju jako dugo i sve su ispolirane do savršenstva. Jedini pravi minus su možda vokali u zadnjoj stvari i èinjenica da se na albumu nalazi veæ jedna izdana stvar. Antix još jednom pokazuju kako se od najsporijeg house ritma može napravit odlièna trance vožnja koja može i one najzahtjevnije full-on slušatelje oduševiti u pravom trenutku.